کورتیزون مفید برای درمان نفروپاتی IgA است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کورتیزون مفید برای درمان نفروپاتی IgA است

کورتیزون مفید برای درمان نفروپاتی IgA است؟ در واقع، پاسخ مثبت است، اما آن را به برخی از عوارض جانبی در همان زمان به ارمغان بیاورد. بعد، اجازه دهید ما جزئیات بیشتر در مورد آن.

کورتیزون چیست؟

کورتیزون هورمون استروئیدی 21 کربن است. این یکی از هورمون های اصلی منتشر شده توسط پاسخ glandin آدرنال به استرس است. در ساختار شیمیایی، آن است که یک corticosteroidclosely به کورتیزول مربوط. این است که برای درمان بسیاری از بیماریها و می تواند به صورت داخل وریدی تجویز شده است، به صورت خوراکی، intraarticularly (به مشترک)، و یا transcutaneously. کورتیزون را سرکوب سیستم ایمنی بدن، در نتیجه کاهش التهاب و درد همراه و تورم در محل آسیب.

کورتیزون مفید برای درمان نفروپاتی IgA است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، می تواند سیستم ایمنی بدن را سرکوب، بنابراین تزریق کورتیزون نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد را به درد کوتاه مدت و کاهش تورم از التهاب مفصل، تاندون، و یا بورس در. پس از آن اثرات خوبی در درمان بیماری های کلیوی مانند نفروپاتی IgA در است که خسارت کلیوی به علت رسوب کمپلکسهای ایمنی در مناطق مزانژال کلیه. کورتیزون اثرات با درمان التهاب در کلیه بنابراین به عنوان برای جلوگیری از خسارت کلیوی بیشتر و بسیار تسکین علائم مانند تورم، پروتئینوری، هماچوری، فشار خون بالا، و غیره طول می کشد

اما طولانی شرایط استفاده کورتیزون را باعث آسیب بیشتر به بدن ما را، ممکن است درد، عفونت، تغییرات رنگدانه پوست، از دست دادن بافت چربی و پارگی تاندون شوند. علائم اغلب ظهور و بیماران اغلب ناراحتی مانند سردرد، خستگی، درد شکم و یا کمر درد، تب کم، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها توسعه پس از کورتیزون متوقف شده است. گزارش شده است که بیش از استفاده از دوز بالایی از کورتیزون می تواند نارسایی حاد کلیه شود و یا بدتر مشکلات در حال حاضر موجود کلیوی.

از بالا ما می دانیم که کورتیزون برای درمان نفروپاتی IgA مفید است، اما طولانی شرایط استفاده و بیش از دوز خوب نیست. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی IgA، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام ها به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان و IgA، نفروپاتی IgA، کورتیزون برای درمان نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: